healed

LONDON CALLING

Publicerad 2012-04-12 21:22:03 i Vardagligt,

Bildbomb från london, önskar jag kunde visa er alla men här är dem bästa iaf.







första måltiden i London, fish and chips! nomnom










Mina bodyguards när vi var i slummen :)


Vid London Bridge





Jag o mina bodyguards på chelsea matchen :)






Big ben på dagen





Hyde park





nomilinom




Underhållare på piccadillys torg


Jag och Robban uppe i London eye


Högst upp i London eye, något bland det mäktigaste jag varit med om! Sjukt coolt.


London eye by night


Big ben by night


Lite shopping.


Jag och mina bodyguards innan Westham matchen :)




Byebye London, i'll be back!

Sjukt fin stad, man kände sig som hemma. Ett tag kändes det faktiskt som om vi bodde där. Underbart. Ska definitivt dit igen, that for sure!

Kommentarer

Postat av: Anna | JUSTKILLED

Publicerad 2012-04-13 19:22:22

GUD VAD KUL ATT SE BILDER MIN ÄLSKLING!!! <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela